FAQ

Svar på dine spørgsmål

Er der garanti på varerne?
Vi følger gældende Dansk lovgivning. Dvs. vi giver 1 års garanti + 1 års reklamationsret.
Er der tegn på, at f.eks. din glas dildo har været tabt på et hård underlag, eller bærer varen præg af at have været brugt under forhold, hvortil den ikke er beregnet, dækker garantien ikke. Eksemplet kunne være fugtskade på en vare, der ikke er vandtæt.
Defekte varer skal sendes til os. Vi tager så stilling til om varen skal repareres eller byttes til en ny. Det sidste er oftest tilfældet.
Er der tale om en transportskade, kan vi ofte afgøre sagen, hvis du sender et billede til os.

Hvordan sender i varerne?

Vi sender alle pakker med Post Danmark uden omdeling. På den måde kan vi tilbyde dig en rigtig god pris på fragt. Vi benytter almindelige brune postæsker, hvide paprør eller hvide boblekuverter, alt efter indhold og mængde.
Vi benytter standard pakkesedler uden logo eller firmanavn. Der er således intet der afslører at pakken indeholder sexlegetøj eller frækt lingeri.

Kan jeg selv afhente varerne?
Du kan afhente dine varer helt diskret på vores adresse. Dette skal blot aftales på forhånd, da vi ikke har lager og kontor det samme sted.

Hvordan kan jeg betale?

Du kan betale med følgende kreditkort: Dankort, eDankort, Visa/Dankort, Mastercard, Visa, AMEX og JCB.
Vi benytter nets (tidligere PBS) til at varetage alle kreditkort betalinger. Dette foregår gennem en krypteret forbindelse, der giver dig den størst mulige sikkerhed.
Du kan også betale med en almindelig bank overførsel til vores konto i , Reg.nr.: 9809 Kontonr.: 2070503533. Du skal være opmærksom på, at en bankoverførelse ikke er lige så sikker som betaling med kreditkort.

Hvorfor skal jeg handle hos jer?

Her er de første 10 gode grunde til at handle hos Adisia:
Du ønsker fuld tilfredshed eller pengene tilbage uden problemer.
Du ønsker det bedste fra de største og førende producenter.
Du ønsker produkter der er helt fri for skadelige stoffer.
Du ønsker erotisk legetøj og lingeri af høj kvalitet.
Du ønsker hurtigt svar på dine henvendelser.
Du ønsker sikker og diskret levering.
Du ønsker nem og sikker handel.
Du ønsker fornuftige priser.
Du ønsker gode tilbud.
Du ønsker billig fragt.

Hvorfor skal jeg oplyse e-mail ?

Undrer du dig over, hvorfor du skal oplyse din e-mail adresse, når du skal indtaste oplysninger, i forbindelse med varekøb?
Din e-mail adresse er meget vigtig, da det er via mailen vi holder dig opdateret omkring din levering. Det kan også være