Betingelser

Salgs- og leveringsbetingelser

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer af sexlegetøj, glidecreme, lingeri m.v. fra Adisia. Betingelserne gælder i de tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og Adisia.

Priser:

Alle oplyste priser i netbutikken er eksklusiv levering og er opgivet i danske kroner inklusiv 25% moms. Vi tager forbehold for trykfejl og udsolgte produkter. Varer som leveres ud af EU (F.eks. Norge og Grønland) sælges uden moms. Når du i bestillingsmenuen vælger et land uden for EU fratrækkes momsen helt automatisk.

Betaling:

Når en bestilling er afgivet i netbutikken, vil du modtage en ordrebekræftelse på e-mail. Du kan vælge, om du vil betale med Dankort, VisaDankort, Visa Elekton, Mastercard, JCB eller foretage en bankoverførsel.

Ved betaling med Dankort eller et af de øvrige kreditkort, sker selve betalingen via en sikke server (SSL). Det betyder at hverken Adisia eller nogen andre har adgang til dine kreditkortoplysninger.

Kreditkort:

Vælger du betaling med kreditkort, bliver sexlegetøjet afsendt straks efter din bestilling. Ved køb via Kreditkort er forsendelsesgebyret kun 25,00 kr.  Ved køb over 600,- betaler vi forsendelsesgebyret.

Note:

Vi hæver først din betaling, når din ordre er ekspederet. Bemærk i øvrigt at vi ikke opkræver nogen form for kreditkort gebyr.

Bankoverførsel:

Vælger du at betale via bankoverførsel bliver din ordre ekspederet, når betalingen er registreret (1-2 bankdage). Ved køb via bankoverførsel er forsendelsesgebyret kun 25,00 kr. Ved køb over 600,- betaler vi forsendelsesgebyret.

Bankoplysninger:

Reg.nr.: 9809 Kontonr.: 2070503533

Levering:

Vi har normalt varerne på lager (Vi tager dog forbehold for udsolgte varer) og kan normalt levere inden for 1-2 hverdage. Er en vare udsolgt fra vores lager, kan der gå lidt længere tid før varen bliver sendt, da vi først skal have varen hjem fra en af vores leverandører. Da vi har mange kunder, bliver nogle varer til tider hurtigere udsolgt end forventet. Det håber vi du har forståelse for.

Det kan forekomme, at vi først finder ud af at  enkelte varer er i restordre/udgået, når du bestiller varen hos os, da vores leverandør først giver os besked på dette, når vi genbestiller varen.

Er en vare i restordre/udgået får du meddelelse herom pr. e-mail.

Hvis varen ikke er på lager:

Vi forbeholder os retten til evt. at slette en vare(r) fra din bestilling, hvis vi ved der går 4 uger eller derover før din vare(r) kommer hjem. Dette gør vi hovedsagligt din skyld, så du har mulighed for, hurtigt at bestille en anden vare, enten hos os eller hos en af vores kollegaer. Sletter vi en vare fra din bestilling vil du modtage besked herom pr. e-mail.

Diskretion:

Adisia respekterer fuld anonymitet til det yderste. Alle pakker fra Adisia fremsendes i traditionel neutral emballage med en Post Danmark etiket, hvor der som eneste afsender står: JM Web Holding, Mjels Brovej 29, 9230 Svenstrup J.

Når du betaler med betalingskort, vil det eneste der bliver oplyst til din bank være: JM Web Holding.

Du vil aldrig blive kontaktet pr. telefon eller pr. brev.

På mail vil du kun blive kontaktet, hvis betalingen udebliver, der er opstået fejl ved betalingen eller ved leveringen eller du har tilmeldt dig vores nyhedsbrev.

Hvis leveringen udebliver:

Såfremt du ikke har modtaget din bestilling, inden for 5 hverdag, efter du har modtaget besked om at varen er afsendt, bedes du venligst give os besked herom på e-mail til Info@adisia.dk, hvorefter vi kan spore pakken hos Post Danmark.

Garanti/Reklamationsret:

Når du handler hos Adisia, tilbyder vi dig 1 års garanti samt yderligere 1 års reklamationsret på alle varer. Som du kan se af nedenstående vedr. garanti og reklamationsret, får du nogle ekstra fordele når du handler hos Adisia. Garantien og reklamationsretten er gældende fra den dato din vare bliver leveret.

Garantien dækker fabrikations- og materialefejl/mangler. Garantien dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Reklamationsretten dækker fabrikations- og materialefejl/mangler. Reklamationsretten dækker ikke almindelig slitage og ej heller fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Under garantien bytter vi den defekte vare til en ny eller tilsvarende vare, idet vi tager forbehold for, at den pågældende vare eller farve i mellemtiden er udgået.

Under reklamationsretten kan du enten få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Garanti og reklamationsret betinger naturligvis, at reklamationen er berettiget. Ved reklamation bedes du angive og på forlangende vise, hvori fejlen består.

Du skal desuden være opmærksom på, at såfremt du sender en vare retur, der ikke er fejl på, som følge af eksempelvis fejlanbragte batterier, opkræves du efterfølgende fragt, for at dække den udgift vi har med at sende en ikke fejlbehæftet vare retur til dig.

Ønsker du, at reklamere over en vare, bedes du kontakte os på Info@Adisia.dk

Generelt om købeloven, garanti og reklamationsret:

Ordene “reklamationsret” og “garanti” bruges ofte i flæng, og det er uheldigt, da det juridisk set langt fra er det samme. Reklamationsret er den ret, som købeloven giver dig til at klage over mangler ved en vare, mens garanti er noget mere, noget “oveni” som sælgeren, producenten eller forhandleren lover dig.

Der findes ingen lov, der forpligter sælgeren (forhandleren / forretningen) til at give dig nogen form for garanti på varen. En aftale om garanti er noget man individuelt aftaler sig til med sælgeren.

Sælgeren skal derimod overholde købeloven, der sikrer dig (som forbruger) 2 års reklamationsret mod fejl og mangler på udstyret.

Varer der er defekte ved modtagelsen:

Henvendelse skal rettes til os indenfor 48 timer! Af hygieiniske årsager kan vi ikke afprøve om varen er i orden inden forsendelsen.

Derfor bedes du straks efter modtagelsen kontrollere at varen er i orden, uden at bruge varen intimt. Varer der evt. returneres skal altid returneres i ubeskadiget originalemballage.

Du bedes venligst kontakte os på Info@adisia.dk inden returnering.

Note:

Varer der er beskadigt efter brug i vand byttes ikke, selvom fabrikanten lover, at de er vandtætte. Alle varer der iflg. producenten er vandtætte, er kun at betegne som stænktætte og kan derfor ikke bruges i badekar eller lign. Vandtæt betyder med andre ord, at varen kan rengøres under rindende vand samt benyttes under bruseren.

Hele 30 dages fortrydelsesret:

Hvis du fortryder dit køb i netbutikken, kan du inden for hele 30 dage efter modtagelsen returnere den pågældende vare og få den refunderet. Dette under forudsætning af, at evt. plomberet emballage ikke har været brudt. Leveres varen ikke i plomberet emballage, kan varen kun refunderes, hvis varen er ubrugt og hel (samme stand som ved modtagelsen) samt at varen returneres i ubeskadiget originalemballage.

Du bedes venligst kontakte os på Info@adisia.dk inden returnering.

Transport:

Hvis varen beskadiges eller forsvinder under transporten er Adisia betalingsansvarlig. Du skal dog give os besked inden for 14 dage.

Ved evt. tvist vedrørende manglende returforsendelser skal du kunne opvise kvittering fra Post Danmark med pakkenummer eller track and tracenummer. Hvis varen beskadiges eller forsvinder når du returnerer den, er du betalingsansvarlig.

Firmaoplysninger:

Adisia

Mjels Brovej 29

9230 Svenstrup J

Tlf.: 40953707

E-mail : Info@Adisia.dk

CVR-nr. : 33 02 98 88